crosstrainer

Så, nu är jag nyduschad och jag tänkte blogga lite! Körde nyss 20minuter på crosstrainern och det var superskönt efteråt. Men det är inte heller så farligt när man tittar på tv under de 20minutrarna hehe ;) Snart är helgen slut men helgen har inte varit så himla rolig. Mådde lite dåligt igår och idag men det är nog över nu. Jätte skönt. Imorgon är det måndag och skolan börjar med 80 minuter SO. Gissa om jag är sur haha. Men ska klara genom dagen och sen ska man träffa kompisar! Förestten, idag fixade vi speglar till mina garderobsdörrar, visst blev det fint?






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha omg... orka SO!! :/

Jävligt tråkigt men tur julia som e ledig imorgon fast hon kommer gå igenom läskiga saker med

2011-08-28 @ 22:25:39
URL: http://karamelliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!