Hemma :D

Helly på er! Just nu är jag hemma från Göteborg, det har varit hur kul som helst där. Men ska dra imorgon igen men det blir till Örebro. Saknar verkligen att träffa Alice. Har massa att snacka om med henne o det blir hur kul som helst. :D

Måste upp typ åtta i morgon. För ska hinna ut o springa innan jag ska dra till Örebro sen ska jag duscha, fixa mig, packa klart o massa mer. Det tar tid för mej på morgonen och jag är ingen morgonmänniska. :$

Lägger upp den för saknar henne ;)


Bloggar imorgon innan jag drar till Örebro.

Kommentarer
Postat av: Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

Fin blogg :)

2011-08-19 @ 00:44:34
URL: http://onelifeforme.blogg.se/
Postat av: Denice

hoppas du får roligt där då :)

2011-08-19 @ 10:38:10
URL: http://deniceejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!