my day

Heej, nu är sommarlovet över och jag har börjat nian. Så är det. Julia åkte hem idag så nu är det bara jag här. Vi började klockan 10 och det var väl okej, det är jätte mycket som är nytt. Jag vet typ inte vart jag ska men haha. Det var iallafall jättenice att träffa alla igen! Men efter skolan så stannade jag kvar där och var med några. Sen tog kajsa och jag bussen till stan. Vi kollade runt och fikade. Alltid nice med chailatte och girltalk! Nu är jag hemma efter att mamma och jag har varit i ica. Vi köpte lite hårfärg till mig ;) ska göra lite slingor, vi får se om det går åt skogen eller inte.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch hur jag ser ut, men annars var ju bilden nice!

hehe tycker samma ju, tack för stunden och du va så snäll och hängde på =) Kram

2011-08-22 @ 19:07:20
URL: http://karamelliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!