my hair

Sötnosar! Nu är jag hemma och dagen var så himla rolig. I skolan gjorde vi massa andra saker istället för att ha lektioner. Vi typ grejade med massa ledtrådar och lappar i stan. Men det var inte så roligt. Vi drog tillbala till skolan men då åkte jag och några vänner förlångt med bussen..haha inte kul :( så vi åkte tillbaka och ja men sen efter klockan två. Var jag med mina tjejkompisar, det var massa. Kan inte rabbla upp alla. Men vi hade det super roligt. Vi träffade massor av andra folk i stan, det var superlängesen man såg dem iallafall! Nu slänger jag upp en bild hur resultatet blev av  mitt hår. Det syntes inte så super mycket men lite blev det.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

fick du det i blått eller blev det en sån skarp ljus ;)

2011-08-23 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!