Rain

Nu är vi hos mig, vi drog hem för vädret var sämst och så var vi typ klara. vi fick hem lite kassar också! Men nu ska vi ta och svara på kommentarer och fixa lite med bloggen sen blir det andra saker som ska göras ;) Och en sak är verkligen irriterande. Våran statistik funkar inte på bloggen så vi kan inte se hur många det är som besöker bloggen. ..Men så äre. Föressten, fick en ny mobil igår. Men ska bara ha den till jul och sen får jag en "riktig" ny. För den jag fick nu lånar jag bara.



Haha det syns att jag älskar chailatte?...I LÖÖÖVE IT! ♥


Kommentarer
Postat av: blondie♥

följa varann via bloglovin?:)

2011-08-19 @ 18:19:44
URL: http://fellik.blogg.se/
Postat av: mitt namn nt fint

är det mobilen man kan spela på eller bara touch om du fattar vad jag menar? ;D



2011-08-19 @ 18:21:05
Postat av: mitt namn nt fint

spelmobil som psp eller bara touch??? :D

2011-08-19 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!