Regn där?

Hejsan, just nu så fixar jag ordning mig. Ska dra till Alice i dag. I morse så tog jag en promenad egentligen tänke jag springa i dag men kände mig sådär i dag så gick istället. Det var skönt. :D Nyss så duschade jag, men jag var osäker vilken väder det är i Örebro så jag vet ungefär vilka kläder som passar att ha.



Det står regn men är det säkert? Åh, skitsamma det ser ganska kallt där för det är typ sol här. Det blir jeans leggins, linne o en jacka idag. ;)
Jag och Alice kommer nog blogga ganska lite i helgen för vi tänker skippa datorn mycket. Hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: .Lica

var bor u eg? (;

2011-08-19 @ 13:05:14
URL: http://aacil.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hoppas du får en trevlig helg :)

2011-08-19 @ 14:44:41
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!