...

Hejsan, länge sen jag bloggade. Men idag är min födelsdag, fyller fjorton år. Det har varit helt nice. Fick en ny dator, pengar o olika grejer. :D Skönt att man är fjorton men nu vill jag bli femton år. Haha, helt rörigt inlägg just nu för är helt trött så ska snart dra och sova.

Har inte haft lust att blogga grund av att jag har inget bilder att lägga upp o så. Min kamera är borta nu :( Vet inte om den är hos Alice. Hoppas att jag hittar den snart så jag kan lägga upp roliga bilder igen. Men just nu ligger jag upp en gammal bild men jag gillar den.




Haha, nu blev det så att det är igår jag fyllde år. :$

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis i af :)

jag visste att du skulle få en dator :)

haha, men va bra att du e nöjd i af <3

2011-08-28 @ 10:35:58
URL: http://karamelliiz.blogg.se/
Postat av: Fanny L

Grattisss! :D<3

2011-08-28 @ 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!