Min slappa dag

Helly! :D
Idag har det bara varit en slapp dag, är lite trött idag typ. Har tittat på en film, ute o gått, datorn o sånt. Imorgon är det skolan egentligen men jag är ledig då. Ska till sjukhuset o kolla om jag är allgeriskt mot något. Hoppas att det går bra för ska ta massa sticka i armen. :( Aja, så det blir att jag är ledig hela dagen för hinner inte åka tillbaks till skolan sedan. Jag och mamma ska dra till stan en stund o kolla runt. Hoppas att jag hittar något fint. ;)



Bjuder på dagens outfits...
Linne: Cubus
Jeans leggins: Ullared

Blev bara en snabbt inlägg om min dag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!